Jos myynti on liiketoiminnan jalat ja kädet, on markkinointi sydän ja viestintä aivot. Aina ei oman tiimin aika riitä ja joskus edessä voi olla iso murros tai tärkeä tapahtuma, johon täytyy panostaa erityisen huolella. Electrodynamics suunnittelee ja toteuttaa kansainvälistä viestintää yli kahdenkymmenen vuoden kansainvälisellä kokemuksella.
Viestintäsuunnitelma
Mitä tietoa ja faktoja (vs. markkinoinnin tunnepohjainen sisältö) jaamme, miten jaamme ja missä kanavissa ja milloin jaamme sen.
Sisältösuunnitelma
Lista tarvittavasta markkinointi- ja viestintäsisällöstä, joka tarvitaan markkinointisuunnitelman toteuttamiseen.
Sisällöntuotanto
Teksti-, kuva-, video-, ääni- ja muu mediasisältö, jota käytetään markkinointimateriaaleissa ja -kampanjoissa.
Sisäinen viestintä
Kuinka luoda toimiva sisäinen viestintä, jossa on huomioitu tavoitteet, pullonkaulat ja ongelmat, viestikanavat, ylläpito, vastuut ja kehitys.
Työntekokulttuuri
Miten voimme vaikuttaa siihen, minkälaisena työntekijä kokee työnsä, työympäristönsä, vaikutusmahdollisuutensa työkavereiden ja johdon kanssa ja miksi se on tärkeää.
Perehdytys
Kuinka varmistaa, että uusi työntekijä pääsee mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti käyntiin.
Oivalla, millä kaikilla tavoin Electrodynamics voi auttaa liiketoiminnan pehmeällä puolella.