Markkinoinnin päätehtävä on vaikuttaa haluttuun kohderyhmään. B2B-markkinoinnissa tärkeintä on määritellä ja löytää asiakasyritysten avainhenkilöt ja päätöksentekijät ja saada heidät toimimaan halutulla tavalla, esimerkiksi avaamaan keskustelu. Electrodynamics auttaa määrittelemään ja suunnittelemaan mitä kannattaa tehdä, jotta tavoitteet saavutetaan mahdollisimman tehokkaasti käytettävissä olevilla resursseilla.
Markkinointistrategia
Suoraan liiketoimintasuunnitelmaan nojaava kuvaus siitä, kuinka toimia asiakasrajapinnassa, jotta yrityksen kaupalliset tavoitteet toteutuvat.
Markkinointisuunnitelma
Strategiaa toteuttava ja resurssien mukainen lista toimenpiteistä, joilla tavoitteet saavutetaan.
Nettisivusuunnittelu
Markkinointistrategiaa ja -suunnitelmaa suoraan tukevan nettisivuston suunnittelu tavoitteineen, toimintoineen ja sivukarttoineen.
Digimarkkinointi
Digitaalisten kanavien hyödyntäminen markkinoinnissa. Esim. nettisivut, hakukoneoptimointi, hakukonemarkkinointi, sosiaalinen media ja verkkomediat.
Kanavamarkkinointi
Kanavamarkkinointisuunnitelma vastaa kysymykseen “missä ja miten tavoitamme kohderyhmämme tehokkaimmin resurssiemme puitteissa?”
Kampanjasuunnittelu
Mitä ja miten viestimme, milloin viestimme ja missä kanavassa, jotta saavutamme tavoitteemme mahdollisimman tehokkaasti resurssien puitteissa.
Tapahtumakalenteri
Mihin tapahtumiin meidän kannattaa mennä mukaan, jotta saamme parhaan hyödyn budjetoiden ja resursoiden tehokkaasti.
Messut, konferenssit, webinaarit ja asiakastapahtumat
Tavoitteet, viestikärjet, suunnittelu, valmistelut, hankinnat, varaukset, resursointi, budjetointi, toteutus, seuranta, opit jatkoon.
Sisäiset tapahtumat
Tavoitteet, viestikärjet, suunnittelu, valmistelut, hankinnat, varaukset, resursointi, budjetointi, toteutus, seuranta, opit jatkoon.
Vaikuttajamarkkinointi
Kuinka hyödynnämme toimialamme ja markkinamme tärkeitä äänitorvia ja näkyviä henkilöitä, päättäjiä ja tahoja.
Oivalla, millä kaikilla tavoin Electrodynamics voi auttaa liiketoiminnan pehmeällä puolella.