• +358 (400) 587 346

  • Additional IconsMain Icons

    if.scimanydortcele%40okkim

  • +358 (400) 587 346

  • Additional IconsMain Icons

    if.scimanydortcele%40okkim

Electrodynamicsin markkinointipalveluita

Markkinoinnin päätehtävä on vaikuttaa haluttuun kohderyhmään. B2B-markkinoinnissa tärkeintä on määritellä ja löytää asiakasyritysten avainhenkilöt ja päätöksentekijät ja saada heidät toimimaan halutulla tavalla, esimerkiksi avaamaan keskustelu. Electrodynamics auttaa määrittelemään ja suunnittelemaan mitä kannattaa tehdä, jotta tavoitteet saavutetaan mahdollisimman tehokkaasti käytettävissä olevilla resursseilla. 

  • Illustration

    Markkinointistrategia

    Suoraan liiketoimintasuunnitelmaan nojaava kuvaus siitä, kuinka toimia asiakasrajapinnassa, jotta yrityksen kaupalliset tavoitteet toteutuvat. 

  • Illustration

    Markkinointisuunnitelma

    Strategiaa toteuttava ja resurssien mukainen lista toimenpiteistä, joilla tavoitteet saavutetaan.

  • Illustration

    Nettisivusuunnittelu

    Markkinointistrategiaa ja -suunnitelmaa suoraan tukevan nettisivuston suunnittelu tavoitteineen, toimintoineen ja sivukarttoineen.

  • Illustration

    Digimarkkinointi

    Digitaalisten kanavien hyödyntäminen markkinoinnissa. Esim. nettisivut, hakukoneoptimointi, hakukonemarkkinointi, sosiaalinen media ja verkkomediat. 

  • Illustration

    Kanavamarkkinointi

    Kanavamarkkinointisuunnitelma vastaa kysymykseen “missä ja miten tavoitamme kohderyhmämme tehokkaimmin resurssiemme puitteissa?”

  • Illustration

    Kampanjasuunnittelu

    Mitä ja miten viestimme, milloin viestimme ja missä kanavassa, jotta saavutamme tavoitteemme mahdollisimman tehokkaasti resurssien puitteissa.

  • Illustration

    Tapahtumakalenteri

    Mihin tapahtumiin meidän kannattaa mennä mukaan, jotta saamme parhaan hyödyn budjetoiden ja resursoiden tehokkaasti. 

  • Illustration

    Messut, konferenssit, webinaarit ja asiakastapahtumat

    Tavoitteet, viestikärjet, suunnittelu, valmistelut, hankinnat, varaukset, resursointi, budjetointi, toteutus, seuranta, opit jatkoon.

  • Illustration

    Sisäiset tapahtumat

    Tavoitteet, viestikärjet, suunnittelu, valmistelut, hankinnat, varaukset, resursointi, budjetointi, toteutus, seuranta, opit jatkoon.

  • Illustration

    Vaikuttajamarkkinointi

    Kuinka hyödynnämme toimialamme ja markkinamme tärkeitä äänitorvia ja näkyviä henkilöitä, päättäjiä ja tahoja.

Tästä pääset kätevästi muihin palveluihin

Oivalla, millä kaikilla tavoin Electrodynamics voi auttaa liiketoiminnan pehmeällä puolella.